SFA

Automatizarea proceselor de vanzare si distributie

Presales | Van Sales | Merchandising | Marketing

SFA – agenti de vanzari

Mai aproape de clienti si de nevoile lor

SeniorSFA este cea mai moderna aplicatie SFA, destinata automatizarii proceselor de vanzare si managementului echipelor de pe teren. Solutia permite planificarea eficienta a activitatilor zilnice si preluarea rapida a comenzilor, oferind acuratete ridicata a datelor si acces la informatii actualizate.
Simplu de utilizat si perfect integrata cu SeniorERP, aplicatia optimizeaza intregul flux de vanzari, incepand de la pregatirea vizitei si pana la etapa de analiza si optimizare.

SeniorSFA te ajuta sa:

Cresti productivitatea in vanzari

Agentii de pe teren au la dispozitie o aplicatie mobila usor de utilizat, care le permite sa-si organizeze activitatea.

Procesezi comenzi pe loc

Stocurile, preturile si politicile comerciale sunt tot timpul actualizate, iar comenzile ajung imediat in depozit.

Economisesti timp

Transmiti si primesti informatii in timp real de la angajatii de pe teren, captezi mai rapid feedback-ul clientilor.

Ce beneficii ofera solutia SeniorSFA?

Monitorizezi in timp real operatiunile din teritoriu

Cresti vanzarile si satisfactia clientilor

Reduci costurile, retururile si erorile

SFA – agenti de vanzari

Masori performanta in timp real

Imbunatatesti stategiile de marketing

Descoperi noi oportunitati

Capabilitatile solutiei SFA

Conectare facila

Se integreaza cu usurinta cu ERP, de unde preia date cu privire la clienti, preturi si stocuri si catre care transmite comenzi si informatii din teren.

Lucru offline

Agentii pot sa isi desfasoare activitatea inclusiv in zonele in care nu exista acces la internet, ceea ce faciliteaza eliminarea timpilor morti.

Flexibilitate

Echipa de vanzari va putea lucra eficient de oriunde si oricand, deoarece aplicatia poate fi accesata de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.

Acces furnizori

Poate fi utilizata si de catre furnizorii externi implicati in activitatile promotionale ale companiei oferindu-ti posibilitatea de a urmari progresul in timp real.

Ce obtii cu solutia SFA:

Performanta crescuta pentru echipa de vanzari

Angajatii au acces la toate informatiile necesare finalizarii cu succes a unei vanzari, precum stocuri, solduri, preturi, promotii & discounturi, service, istoric clienti etc. In plus, acestia au acces si la cele mai bune practici validate de angajatii cu experienta. Aplicatia dispune de functionalitati de training online, ce fac posibila integrarea si acomodarea unui nou angajat intr-un timp mult mai scurt.

Ciclu de vanzare mai scurt

Prin folosirea terminalelor mobile, accesul la o varietate mare de informatii despre clienti si potentiali clienti se realizeaza rapid si astfel are loc reducerea timpilor dedicati activitatilor pre-vanzare si post-vanzare. De asemenea, se poate face planificarea si corelarea vizitelor de pe teren cu KPIs si targetele de vanzare, cu scopul de a se obtine rezultate mai bune intr-un timp mai scurt.

Control asupra soldurilor clientilor

Cu SFA, urmarirea si incasarea soldurilor se poate face direct de pe terminale mobile. Totodata, face posibila monitoriarea istoricului platilor clientilor, dar si stabilitrea unor limite de credit sau restrictii pentru ca vanzatorii sa nu preia comenzi cand vine vorba despre rau-platnici. In acelasi timp, deblocarea contului se poate face instant prin dispozitivul mobile daca clientul face plata pe loc.

Stocuri corelate cu vanzarile

Prin SFA, stocurile clientilor – IKA, distribuitori etc. – sunt transmise departamentului de aprovizionare, care va sti, inainte de emiterea efectiva a comenzilor, ce articole se cer. In acest mod, stocurile se transforma dintr-o imobilizare de capital intr-un avantaj competitiv in piata.

Legat de stocurile fara miscare, se poate face includerea acestor in campanii de lichidare disponibile pe dipozitivele mobile ale agentilor si pot fi corelate cu targetele aferente. In plus, printr-un merchandising corect si transparent al produselor pe categorii de clienti sau canale de vanzare se produce o crestere a vitezei de rotatie a stocurilor la raft.

Actiuni personalizate si interventie in timp real

Aplicatia permite personalizarea etapelor din procesele de vanzare in functie de cele mai bune practici din companie si datorita vizibilitatii asupra pasilor din vanzare si a obiectivelor de performanta stabilite, se poate interveni oricand pentru ajustarea actiunilor. In acest mod, prin SFA se asigura respectarea pasilor din procesul de vanzare, imbunatatirea etapelor, iar angajatii beneficiaza de experienta acumulata in cadrul echipei.

Transparenta si angajati mai productivi

Prin trasparenta oferita de sistemul SFA asupra tuturor activitatilor si informatiilor referitoare la procesele de vanzare si mobilitatea data de terminalele Android, se pot urmari in timp real indicatorii de performanta ai angajatilor. Astfel se poate realiza recompensarea acestora in functie de rezultatele fiecaruia. In acest mod, membrii intregii echipe sunt determinati sa se raporteze la top performeri si sa fie mai focusati pe atingerea targetelor.

Vizibilitate mai mare in piata

Agentii de pe teren pot deveni un canal de identificare a oportunitatilor. Folosind formularele configurabile, datele despre noile oportunitati sunt introduse imediat in sistem si transmise la sediu spre inceperea actiunilor necesare castigarii lor. Orice interactiune cu un potential client, cat si orice feedback de la clientii actuali se stocheaza in sistem, asemenea informatii fiind disponibile si pentru departamentul de marketing in vedere realizarii unor strategii adecvate de promovare.

Totodata, datorita fluxului de vanzare transparent, managerii pot identifica cu usurinta activitati neralizate sau lipsite de performanta, clienti nevizitati sau situatii neobisnuite in procesul de ofertare si vanzare si, astfel, sa intervina in timp real pentru remedierea acestora.

SFA – agenti de vanzari
Performanta crescuta pentru echipa de vanzari

Angajatii au acces la toate informatiile necesare finalizarii cu succes a unei vanzari, precum stocuri, solduri, preturi, promotii & discounturi, service, istoric clienti etc. In plus, acestia au acces si la cele mai bune practici validate de angajatii cu experienta. Aplicatia dispune de functionalitati de training online, ce fac posibila integrarea si acomodarea unui nou angajat intr-un timp mult mai scurt.

Ciclu de vanzare mai scurt

Prin folosirea terminalelor mobile, accesul la o varietate mare de informatii despre clienti si potentiali clienti se realizeaza rapid si astfel are loc reducerea timpilor dedicati activitatilor pre-vanzare si post-vanzare. De asemenea, se poate face planificarea si corelarea vizitelor de pe teren cu KPIs si targetele de vanzare, cu scopul de a se obtine rezultate mai bune intr-un timp mai scurt.

Control asupra soldurilor clientilor

Cu SFA, urmarirea si incasarea soldurilor se poate face direct de pe terminale mobile. Totodata, face posibila monitoriarea istoricului platilor clientilor, dar si stabilitrea unor limite de credit sau restrictii pentru ca vanzatorii sa nu preia comenzi cand vine vorba despre rau-platnici. In acelasi timp, deblocarea contului se poate face instant prin dispozitivul mobile daca clientul face plata pe loc.

Stocuri corelate cu vanzarile

Prin SFA, stocurile clientilor – IKA, distribuitori etc. – sunt transmise departamentului de aprovizionare, care va sti, inainte de emiterea efectiva a comenzilor, ce articole se cer. In acest mod, stocurile se transforma dintr-o imobilizare de capital intr-un avantaj competitiv in piata.

Legat de stocurile fara miscare, se poate face includerea acestor in campanii de lichidare disponibile pe dipozitivele mobile ale agentilor si pot fi corelate cu targetele aferente. In plus, printr-un merchandising corect si transparent al produselor pe categorii de clienti sau canale de vanzare se produce o crestere a vitezei de rotatie a stocurilor la raft.

Actiuni personalizate si interventie in timp real

Aplicatia permite personalizarea etapelor din procesele de vanzare in functie de cele mai bune practici din companie si datorita vizibilitatii asupra pasilor din vanzare si a obiectivelor de performanta stabilite, se poate interveni oricand pentru ajustarea actiunilor. In acest mod, prin SFA se asigura respectarea pasilor din procesul de vanzare, imbunatatirea etapelor, iar angajatii beneficiaza de experienta acumulata in cadrul echipei.

Transparenta si angajati mai productivi

Prin trasparenta oferita de sistemul SFA asupra tuturor activitatilor si informatiilor referitoare la procesele de vanzare si mobilitatea data de terminalele Android, se pot urmari in timp real indicatorii de performanta ai angajatilor. Astfel se poate realiza recompensarea acestora in functie de rezultatele fiecaruia. In acest mod, membrii intregii echipe sunt determinati sa se raporteze la top performeri si sa fie mai focusati pe atingerea targetelor.

Vizibilitate mai mare in piata

Agentii de pe teren pot deveni un canal de identificare a oportunitatilor. Folosind formularele configurabile, datele despre noile oportunitati sunt introduse imediat in sistem si transmise la sediu spre inceperea actiunilor necesare castigarii lor. Orice interactiune cu un potential client, cat si orice feedback de la clientii actuali se stocheaza in sistem, asemenea informatii fiind disponibile si pentru departamentul de marketing in vedere realizarii unor strategii adecvate de promovare.

Totodata, datorita fluxului de vanzare transparent, managerii pot identifica cu usurinta activitati neralizate sau lipsite de performanta, clienti nevizitati sau situatii neobisnuite in procesul de ofertare si vanzare si, astfel, sa intervina in timp real pentru remedierea acestora.

“Cu SFA, orice informatie este procesata direct de pe teren, fara erori, fiecare comanda fiind preluata imediat in sistem, fara intermediari.”

Adrian Buica – IT Manager Sano Vita

Citeste interviul!

Cu solutia SeniorSFA poti gestiona cu usurinta:

Clienti, Contacte & Prospecti
Articole & Stocuri
Trasee & Activitati
Oportunitati, Oferte, Comenzi & Vanzari Directe
Formulare de Service
Cercetari de Piata
Campanii de Marketing & Promotii
Rapoarte & Analize

Modulele solutiei SFA:

Merchandising si Marketing

  • Planificare vizite
  • Verificare si completare informatii despre clienti
  • Urmarirea asezarii produselor si a materialelor promotionale
  • Managementul promotiilor
  • Culegere informatii despre asezarea produselor proprii
  • Culegere informatii despre competitori

SFA – agenti de vanzari
Presales

  • Planificare vizite
  • Verificare/completare date despre clienti
  • Preluare comenzi
  • Incasare facturi
  • Tiparire chitante
  • Colectare informatii de pe teren

 

SFA – agenti de vanzari
Targete si Analiza

  • Stabilire targete de vanzari adaptate pentru fiecare echipa sau agent
  • Urmarire targete de vanzari: numarul total de vizite si graful de succes al acestora, valoarea vanzarilor si incasarilor
  • Analize KPI

SFA – agenti de vanzari
Van Sales

  • Planificare vizite
  • Verificare si completare informatii despre clienti
  • Vanzare directa
  • Gestiune stoc
  • Tiparire facturi / chitante
  • Colectare informatii de pe teren

SFA – agenti de vanzari
Backoffice

  • Definire utilizatori si grupuri de utilizatori
  • Creare de formulare si chestionare
  • Planificare campanii de marketing
  • Crearea si atribuire taskuri pentru angajatii de pe teren
  • Vizualizare de informatii referitoare la vizite, clienti, utilizatori
  • Transmitere informatii catre angajatii de pe teren

SFA – agenti de vanzari

“Solutia SFA de la Senior Software ne-a ajutat in primul rand sa economisim foarte mult timp in ceea ce priveste preluarea comenzilor de la clienti. O alta functionalitate extrem de utila este aceea ca pot vedea oricand pe harta locatia exacta a agentului in momentul in care trimite o comanda.”

Vali Canpeanu, Directorul de Vanzari – Roxana SRL

Afla detalii!

Descopera toate solutiile Senior Software

Clienti