Blog
Noutatile SeniorERP la
inceput de an
PUBLICAT PE 12 MARTIE, 2021
La inceput de 2021 sistemul de management al afacerii, SeniorERP, vine cu o serie de noutati menite sa creasca satisfactia clientilor aplicatiei, si sa raspunda cerintelor de business actuale.
Pe langa optimizarile generale pe care le facem la fiecare versiune a aplicatiei, care au ca scop cresterea performantei si a vitezei de lucru a sistemului, cea mai recenta versiune SeniorERP cuprinde, printre altele, urmatoarele noi functionalitati:
Fisierele atasate sunt stocate intr-o alta locatie decat baza de date a sistemului
De multe ori dimensiunea fisierelor atasate entitatilor din SeniorERP este destul de mare, mai ales in cazul integrarilor B2C sau B2B, cand este necesara atasarea printurilor la documente. De aceea, pentru a ne asigura ca dimensiunea mare a acestor fisiere nu afecteaza performanta sistemului, acestea vor putea fi stocate intr-o locatie externa, diferita fata de baza de date a sistemului. Utilizatorul poate alege sa salveze fisierele fie local, pe statia lui de lucru, fie intr-o locatie din cloud.
Este posibila impartirea cantitatii pe NIR
In scopul de a usura operarea NIR-ului in scenariul in care marfa este receptionata din loturi cu proprietati diferite (numar lot, data expirare, tara de origine, calitate etc.), SeniorERP permite impartirea cantitatii receptionate dintr-un anumit articol, prezent pe un singur detaliu in documentul sursa, in mai multe loturi, pe acelasi NIR.
Modificarea pretului pe loturi utilizate
Pentru situatiile in care sunt necesare corectii ale pretului de achizitie, pe loturile din care s-a facut deja vanzarea, este disponibila actiunea Modifica preturi. Aceasta vizeaza urmatoarele forme de document: facturi de furnizor, bonuri de intrare productie si bonuri de miscare stoc.
Odata salvate modificarile, efectele sunt urmatoarele:
Daca se modifica preturile pe o factura furnizor care are NIR, se actualizeaza si preturile si valorile de pe NIR.
Se actualizeaza pretul de pe loturile generate de detaliile pentru care a fost modificat pretul.
Daca se modifica preturile pe o factura furnizor provenita sau generata din aviz, sunt modificate preturile si valorile si pe avizul sursa.
In forma de document sunt incarcate noile preturi si sunt actualizate valorile.
Se actualizeaza pretul de achizitie de pe toate detaliile care au scazut stocul loturilor afectate de modificarea pretului, pentru ca descarcarea de gestiune sa se poata face la pretul corect.
Actiunile de modificare a preturilor sunt acum auditate
Pe langa informatiile uzuale care erau salvate in istoricul documentului, acum sunt inregistrate si cele cu privire la editarea preturilor de pe documente, precum si utilizatorul care le-a efectuat.
Actiuni suplimentare pe detaliile documentelor de transport
Pe detaliile documentelor de transport (Incarcare / Descarcare / Oprire) se pot defini actiuni suplimentare, in functie de fluxul de lucru stabilit pentru soferul responsabil pentru o anumita planificare.
Acestea sunt: Comanda, Incasare, Semnatura, Formulare. In cazul Semnaturii, la detaliul de transport, este posibila atasarea unui fisier cu semnatura clientului.
Pot fi adaugate incasari pe comenzile de client
SeniorERP permite adaugarea de incasari pe comenzile de client salvate, atat din forma de document, cat si din filtru. Pentru incasare, poate fi utilizata oricare dintre optiunile disponibile in dropdownul butonului Achita:
Incasare numerar client
Decont incasare numerar client
Extras cont incasare client
Incasare card
Posibilitatea de a atasa fisiere la nota contabila
Este permisa atasarea de fisiere la nota contabila aflata in editare. Acestea vor putea fi vizualizate din forma de fisiere, care poate fi deschisa atat din nota contabila, cat si din document.
Aplicatia mobila a sistemului ERP este apreciata de o varietate mare de clienti, din toate domeniile. Un exemplu este cazul retailerului local Viamso, care a reusit sa creasca cu pana la 80% timpul dedicat clientilor in showroom cu ajutorul aplicatiei mobile.
Aceasta le ofera angajatilor acces rapid la informatii cu privire la produsele cerute si posibilitatea de a crea pe loc comenzi de vanzare care ajung instant in sistemul ERP.
Ce este nou in aplicatia mobila SeniorERP?
Cateva dintre imbunatatirile care au fost aduse aplicatiei mobile SeniorERP la inceputul acestui an sunt:
Introducerea in meniu a formei Calendar
In aceasta forma pot fi vizualizate toate vizitele, livrarile sau activitatile de mentenanta planificate ale angajatului selectat, pentru intervalul de timp dorit.
Posibilitatea de a adauga un articol generic in oferta de vanzare
Acest scenariu este util in cazul in care, in timpul vizitei la client, agentul de vanzari identifica oportunitatea de a vinde o serie de produse care nu fac parte din oferta curenta a companiei, dar care pot fi achizitionate cu usurinta de la furnizori. Agentul are astfel posibilitatea sa adauge pe oferta de vanzare un articol generic, cu o descriere sugestiva, urmand ca odata ce produsul propriu-zis va aparea in nomenclatorul SeniorERP, detaliile acestuia sa fie actualizate.
Designer dashboards
In functie de drepturile pe care le au, utilizatorii pot modifica acum dashboardurile din aplicatia mobila. Astfel, fiecare utilizator isi poate personaliza dashboardurile in functie de nevoile pe care le are, pentru a-i fi mai usor sa urmareasca datele din SeniorERP.
Posibilitatea de a selecta lotul pe documente
Selectarea lotului este posibila pe urmatoarele documente: comanda client, comanda transfer, aviz, aviz mostra si factura client.
Un nou tip de document: aviz custodie client
Pe langa avizul de client si cel de mostra, utilizatorii aplicatiei mobile SeniorERP pot adauga acum si avize de custodie client.
Utilizarea ambalajelor la generarea documentelor
In aplicatia mobila SeniorERP, utilizatorii vor regasi meniul Ambalaje, in cadrul caruia sunt disponibile 3 optiuni, pentru urmatoarele situatii: