Administrare si Organizare erp sistem software imagine principala header Administrare si Organizare Calendar | Taskuri | Configurare aplicatie | Acces la sistem | Personalizare | Backup Calendar
Taskuri
Configurare aplicatie
Acces la sistem
Personalizare
Backup
Administrare si
Organizare
ERP pentru Administrare si Organizare

Configureaza sistemul ERP in functie de nevoile companiei tale

Defineste si gestioneaza cu usurinta nomenclatoarele de parteneri, articole si nu numai, personalizeaza documentele si filtrele, stabileste drepturile de acces ale utilizatorilor.
Functionalitatile ERP pentru administrare si organizare reprezinta instrumente utile pentru buna desfasurare a activitatii de zi cu zi: calendar si notificari, serviciu de e-mail integrat, instrumente office.

SeniorERP sustine dezvoltarea afacerii tale!

Sistemul acopera cu succes nevoile oricarui tip de organizatie, indiferent de structura sau dimensiunea acesteia, pentru ca este:

Multisocietate

Cu acelasi sistem gestionezi activitatea tuturor companiilor pe care le detii. In plus, poti automatiza diverse operatiuni care au loc intre companii, poti salva datele o singura data, iar ele sa fie disponibile in toate companiile si nu numai.

Multi-filiala

Daca detii mai multe puncte de lucru, le poti gestiona distinct in SeniorERP, fiecare avand caracteristici diferite si anumiti angajati alocati. Poti realiza inclusiv transferuri de marfa intre locatii si genera rapoarte la nivel de punct de lucru.

Multi-divizie

Atunci cand ai un nomenclator bogat de produse il poti imparti, conform unor criterii bine definite, pe divizii de vanzare. SeniorERP iti permite sa creezi si sa gestionezi oricate divizii iti sunt necesare.

Multilingv

SeniorERP este localizat in limba romana, in limba engleza, iar la solicitarea unui client care avea puncte de lucru in Ungaria, sistemul a fost localizat si in limba maghiara.

Care sunt beneficiile?

Control asupra operatiunilor

Stii oricand cine si ce a facut, definesti cu usurinta fluxuri de lucru, setezi restrictii si alerte la modificarea datelor

Accesul centralizat la date

Toate departamentele lucreaza in acelasi sistem si au acces la acelasi informatii

Imbunatatirea timpilor de raspuns

Cresti viteza de lucru si viteza de reactie a companiei prin planificarea activitatilor si setarea de alerte si notificari

ERP pentru Administrare si Organizare

Siguranta datelor

Accesul la aplicatie se face in functie de roluri, ai sistem avansat de back-up si securitate crescuta a informatiilor

Simplificarea proceselor

Poti seta, administra si monitoriza fluxuri de lucru cu pasi clari si bine definiti

Scaderea timpului de procesare a documentelor

Generezi automat o varietate mare de documente: facturi, avize, comenzi de aprovizionare si nu numai

Solutiile informatice de la Senior Software ne-au convins ca sunt ceea ce compania noastra are nevoie pentru a organiza activitatea tuturor departamentelor. Faptul ca ne-au oferit acces la o solutie integrata a fost un aspect decisiv in luarea deciziei de colaborare.”

Petronel Rus – SamMills Distribution

Functionalitati ERP pentru administrare si organizare

Nomenclatoare

Include functionalitati dedicate pentru managementul tuturor entitatilor din SeniorERP: gestiuni, articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe, contabilitate, documente, geografice, parc auto, controlling, containere.

Aici poti defini in detaliu toate aspectele si caracteristicile acestora, ce iti vor fi de folos pentru utilizarea optima a sistemului ERP.

Organigrama

Reprezinta o definire schematica a rolurilor si ierarhiilor din cadrul companiei. Acesta afiseaza toate functiile si departamentele care exista in organizatie si modul in care acestea se subordoneaza una alteia. Pe baza organigramei, fiecare utilizator din SeniorERP va avea atasata functia detinuta si departamentul din care face parte.

Datorita acestei functionalitati, sistemul le permite utilizatorilor sa trimita e-mail-uri, direct din SeniorERP, in numele departamentului de care apartine.

Grupe de utilizatori

Sistemul ofera posibilitatea definirii diverselor nivele de acces la informatie in cadrul aplicatiei, prin definirea de grupe specifice de utilizatori. Astfel, poti crea cu usurinta un sistem complex de drepturi de acces in sistem.

Grupele de utilizatori cumuleaza atat drepturile necesare desfasurarii operatiunilor aferente, cat si ale personalului care efectueaza respectivele operatiuni.

Profile de import si export de date

Fie ca vorbim de inceputul activitatii in SeniorERP, atunci cand este necesar sa adaugi in sistem datele din vechiul sistem, fie ca este necesar sa adaugi un volum mai mare de date la un moment dat, sistemul ERP faciliteaza importul din surse externe. Astfel, daca de exemplu oferta ta de produse creste foarte mult nu va trebui sa adaugi fiecare articol manual in sistem, ci le vei putea importa pe toate deodata in sistem.

Acelasi lucru este valabil si atunci cand vrei sa extragi din sistemul ERP un volum mai mare de date. Poti face acest lucru foarte usor, prin export in formatul dorit de tine: PDF, XLS, XML si nu numai.

ERP pentru Administrare si Organizare
Nomenclatoare

Include functionalitati dedicate pentru managementul tuturor entitatilor din SeniorERP: gestiuni, articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe, contabilitate, documente, geografice, parc auto, controlling, containere.

Aici poti defini in detaliu toate aspectele si caracteristicile acestora, ce iti vor fi de folos pentru utilizarea optima a sistemului ERP.

Organigrama

Reprezinta o definire schematica a rolurilor si ierarhiilor din cadrul companiei. Acesta afiseaza toate functiile si departamentele care exista in organizatie si modul in care acestea se subordoneaza una alteia. Pe baza organigramei, fiecare utilizator din SeniorERP va avea atasata functia detinuta si departamentul din care face parte.

Datorita acestei functionalitati, sistemul le permite utilizatorilor sa trimita e-mail-uri, direct din SeniorERP, in numele departamentului de care apartine.

Grupe de utilizatori

Sistemul ofera posibilitatea definirii diverselor nivele de acces la informatie in cadrul aplicatiei, prin definirea de grupe specifice de utilizatori. Astfel, poti crea cu usurinta un sistem complex de drepturi de acces in sistem.

Grupele de utilizatori cumuleaza atat drepturile necesare desfasurarii operatiunilor aferente, cat si ale personalului care efectueaza respectivele operatiuni.

Profile de import si export de date

Fie ca vorbim de inceputul activitatii in SeniorERP, atunci cand este necesar sa adaugi in sistem datele din vechiul sistem, fie ca este necesar sa adaugi un volum mai mare de date la un moment dat, sistemul ERP faciliteaza importul din surse externe. Astfel, daca de exemplu oferta ta de produse creste foarte mult nu va trebui sa adaugi fiecare articol manual in sistem, ci le vei putea importa pe toate deodata in sistem.

Acelasi lucru este valabil si atunci cand vrei sa extragi din sistemul ERP un volum mai mare de date. Poti face acest lucru foarte usor, prin export in formatul dorit de tine: PDF, XLS, XML si nu numai.

Cel mai important aspect pe care l-am resimtit in urma implementarii a fost schimbarea modului de lucru. Apoi, s-a reflectat intr-o comunicare interna mult mai buna, intre departamente care inainte nu se cunosteau: intre vanzari, contabilitate, aprovizionare etc.”

Ali S. Hussain – General Manager Mirano International

Functionalitati pentru gestionarea activitatii zilnice

“Odata cu cresterea volumului de vanzari, implementarea unei solutii de tip ERP a devenit o necesitate. Programele pe care le foloseam nu mai faceau fata cerintelor noastre. Aveam nevoie de rapoarte emise intr-un timp mult mai scurt, cu informatii la zi si cu date relevante si la obiect.”

Abram Arpad – Bauder Romania

Instrumente de lucru pentru utilizatori:

Configurare layout documente

Tu stabilesti cum vrei sa arate documentele tale. SeniorERP iti permite sa elimini sau sa adaugi coloane si chiar sa creezi campuri personalizate.

Configurare printuri documente

Orice format tiparit al unui document poate fi editat cu ajutorul unui designer. Modul de lucru este exclusiv grafic, fiind in acelasi timp intuitiv.

E-mailing integrat

Trimite e-mail-uri direct din aplicatie, urmareste statusul acestora si activitatea destinatarului, automatizeaza comunicarea cu partenerii.

Pachet Office integrat

Editeaza, vizualizeaza si creeaza, direct din SeniorERP fisiere in diferite formate, precum: .txt, .doc, .docx, .xls, .xlsx sau .xml.

“Solutia ERP prezinta functionalitati superioare si permite integrarea unei game mai mari de activitati precum oferte, trimitere de e-mailuri si rapoarte, comunicare prin task-uri etc.”

Tiberius Eva – Atma Grup

Specialistii Senior Software utilizeaza API pentru interfatarea sistemului SeniorERP cu:

Platforme B2C si B2B

SeniorERP poate fi integrat cu usurinta cu platformele de comert online, indiferent ca vorbim de B2C sau B2B. Astfel, toate informatiile cu privire la parteneri, articole, stocuri si preturi sunt actualizate si puse cu usurinta la dispozitia clientilor, iar comenzile plasate de acestia ajung imediat in sistemul ERP pentru a fi procesate.

Sistemul ERP este integrat nativ cu SeniorEcommerce, dar la cererea clientilor poate fi interfatat cu orice alta platforma B2C sau B2B utilizata de acestia.

Aplicatiile curierilor

Interfatarea cu aplicatiile curierilor este utila atat pentru preluarea datelor cu privire la AWB-ul coletelor, cat si pentru informatiile din borderourile de incasari, completate de curieri in teren. Acestea ajung astfel imediat in ERP, pentru ca platile clientilor sa fie inregistrate si soldurile facturilor stinse.

Marketplace-uri

Comenzile plasate in cadrul marketplace-urilor precum Trada, Emag, si nu numai, ajung automat in sistemul SeniorERP, datorita interfatarii realizate de consultantii Senior Software. Totodata, clientii pot vizualiza date actualizate si reale cu privire la preturi si stocuri, preluate din ERP.

Alte aplicatii externe

Ecosistemul de aplicatii utilizate de o companie nu este limitat la cele mentionate anterior, de aceea specialistii Senior Software pot realiza, la cererea clientilor, orice interfatare cu sisteme externe.

ERP pentru Administrare si Organizare
Platforme B2C si B2B

SeniorERP poate fi integrat cu usurinta cu platformele de comert online, indiferent ca vorbim de B2C sau B2B. Astfel, toate informatiile cu privire la parteneri, articole, stocuri si preturi sunt actualizate si puse cu usurinta la dispozitia clientilor, iar comenzile plasate de acestia ajung imediat in sistemul ERP pentru a fi procesate.

Sistemul ERP este integrat nativ cu SeniorE-commerce, dar la cererea clientilor poate fi interfatat cu orice alta platforma B2C sau B2B utilizata de acestia.

Aplicatiile curierilor

Interfatarea cu aplicatiile curierilor este utila atat pentru preluarea datelor cu privire la AWB-ul coletelor, cat si pentru informatiile din borderourile de incasari, completate de curieri in teren. Acestea ajung astfel imediat in ERP, pentru ca platile clientilor sa fie inregistrate si soldurile facturilor stinse.

Marketplace-uri

Comenzile plasate in cadrul marketplace-urilor precum Trada, Emag, si nu numai, ajung automat in sistemul SeniorERP, datorita interfatarii realizate de consultantii Senior Software. Totodata, clientii pot vizualiza date actualizate si reale cu privire la preturi si stocuri, preluate din ERP.

Alte aplicatii externe

Ecosistemul de aplicatii utilizate de o companie nu este limitat la cele mentionate anterior, de aceea specialistii Senior Software pot realiza, la cererea clientilor, orice interfatare cu sisteme externe.

Un prim beneficiu pe care l-am resimtit dupa implementarea ERP-ului consta in faptul ca am eliminat mare parte din greselile care se strecurau prin transcrierea datelor dintr-o parte in alta. In plus, avem o structura de centralizare a tuturor produselor.”

Cristian Stanciu – General Manager Office Media

Extinde capabilitatile sistemului ERP cu:

Vrei sa afli daca SeniorERP este potrivit
pentru nevoile companiei tale?

Companii care si-au automatizat activitatea cu SeniorERP: