Old Team Distribution: „Senior Software ne-a permis sa ne pastram flexibilitatea si viteza de reactie in fata schimbarilor din piata”

Citeste articolul pentru detalii despre beneficiile aduse de solutiile Senior Software companiei Old Team Distribution

Unul dintre cei mai dinamici distribuitori de bauturi din Romania, Old Team Distribution, proceseaza comenzile rapid si cu acuratete maxima, datorita solutiilor oferite de Senior Software. In urma utilizarii unor sisteme moderne de management integrat al afacerii, compania si-a optimizat operatiunile cu privire la stocuri, vanzari si gestionarea resurselor, reusind sa administreze un volum dublu de activitati, fara a necesita o crestere semnificativa a personalului.

Old Team Distribution este un jucator de referinta in distributia de bauturi alcoolice si non-alcoolice din tara, parte a unui grup de trei companii cu o experienta solida pe piata. In urma implementarii unui pachet de solutii flexibile si personalizabile de la Senior Software, organizatia si-a optimizat procesele operationale, obtinand vizibilitate si control sporit asupra afacerii. Tehnologiile de ultima generatie ii permit distribuitorului sa genereze cu usurinta oferte adaptate nevoilor pietei, sa gestioneze integrat resursele si operatiunile si sa conceapa cele mai eficiente strategii de business. Astfel, intreaga activitate a grupului de companii a fost transformata complet, pentru a permite desfasurarea fara obstacole a planurilor de expansiune.

Sistemele utilizate de distribuitor sunt: SeniorERPprogram ERP de gestionare resurse, SFA –  solutie automatizare forta de vanzare, WMSsistem de management depozite si SeniorVisualBI soft BI de raportare si analiza date, iar printre rezultatele obtinute cu ajutorul acestora se numara:

Gestionarea tuturor operatiunilor intr-un mod organizat si centralizat
Automatizarea proceselor de raportare catre ANAF, inclusiv e-Factura si e-Transport
Acces direct din aplicatia mobila la datele despre clienti si stocuri
Optimizarea spatiului de depozitare si localizarea facila a fiecarui produs din depozit
Cresterea acuratetei activitatii de picking, ajungand aproape de 100%
Acces permanent la analize si rapoarte detaliate, centralizate intr-o baza unica de date
beneficiile-obtinute-cu-ajutorul-softului-erp

“Am ales sa colaboram cu Senior Software datorita flexibilitatii si deschiderii lor de a dezvolta solutii adaptate nevoilor noastre, considerandu-le cele mai potrivite pentru modelul nostru de business. Astfel, am implementat SeniorERP inca de cand eram doar patru angajati, iar decizia de a achizitiona un sistem ERP atat de devreme a venit ca urmare a complexitatii afacerii noastre. Sunt foarte multe operatiuni pe care trebuie sa le gestionam intr-un mod integrat si structurat, altfel riscurile de a pierde controlul asupra acestora sunt mari.

De la preluarea comenzilor in SFA de catre agenti, pana la pickingul din depozit si pregatirea comenzilor pentru livrare, toate operatiunile se desfasoara in cadrul softului. Prin urmare, avem un nivel ridicat de transparenta asupra datelor si o metoda usoara de a analiza si optimiza procesele, pentru ca, avand totul centralizat intr-un singur sistem, putem lua decizii informate si rapide

Monica Dinu, Managing Partner – Old Team Distribution

Prin integrarea solutiei SeniorERP cu sistemul de Business Intelligence, distribuitorul poate urmari in detaliu situatia vanzarilor, care pot fi analizate in functie de categorii de produse, comenzi, tendinte de consum si alte criterii relevante. Totodata, sistemul permite realizarea unor previziuni cat mai precise privind profitabilitatea fiecarui articol, cererea si necesarul de stoc. Asadar, rapoartele si analizele generate de BI sprijina factorii de decizie in definirea si implementarea celor mai eficiente strategii de dezvoltare a afacerii.

Fluxurile de lucru au fost optimizate si ca urmare a conectarii programului de gestionare a resurselor cu solutia WMS. Aceasta interconectare ii permite distribuitorului sa proceseze comenzile fara intreruperi si fara erori, de la preluare pana la transmiterea acestora catre depozit pentru pregatirea livrarii.

Totodata, echipa logistica si-a imbunatatit productivitatea, desfasurand activitatile mai eficient si organizat, iar timpii de picking s-au redus cu cel putin 30%.

beneficii obtinute de old team distribution cu ajutorul sistemelor software integrate

“Implementarea sistemului WMS a adus imbunatatiri importante, dubland volumul de activitati realizate, fara a fi necesara o crestere semnificativa a numarului de angajati. Cu un singur click, avem acces la orice informatie despre orice produs din depozit. Daca anterior procesul de picking se desfasura pe parcursul intregii zile, acum reusim sa finalizam aceasta activitate in doar 5 ore, ceea ce este o realizare extraordinara.

Legat de zona de raportare si analiza, Business Intelligence-ul este folosit activ in toate departamentele noastre pentru luarea deciziilor strategice, fie ca este vorba despre analiza tendintelor de consum, comportamentul clientilor, cash flow, achizitii sau vanzari. Intr-un domeniu dinamic precum al nostru, accesul la informatii actualizate si capacitatea de a ne adapta rapid la schimbarile din piata sunt factori cheie.”

Monica Dinu
Managing Partner, Old Team Distribution

In ceea ce priveste planurile de viitor, distribuitorul doreste sa deschida un nou punct de lucru si sa isi extinda portofoliul de produse, dezvoltare ce va fi sustinuta de sistemele performante de la Senior Software.

Rezultatele obtinute de Old Team Distribution sunt prezentate detaliat in studiul de caz VIDEO.

Despre Old Team Distribution

Infiintata in 2010, Old Team Distribution este o companie specializata in distributia de bauturi alcoolice si non-alcoolice. Portofoliul societatii include peste 7.000 de produse unice, colaborari cu peste 100 de furnizori si o retea extinsa de peste 2.000 de puncte de vanzare la nivel national. Compania opereaza in trei depozite strategice, situate in Bucuresti, Brasov si Ploiesti, si acopera intreaga gama de bauturi destinate industriei HoReCa.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme integrate pentru managementul afacerilor, care a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Compania implementeaza sisteme ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware si isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), cu o echipa de peste 200 de angajati.

Afla mai multe despre solutiile integrate de la Senior Software!

Detalii