Senior Software lanseaza noua versiune SeniorERP ,
optimizata pentru lucrul la distanta
Descopera functionalitatile din cea mai recenta versiune SeniorERP
Senior Software lanseaza o noua versiune SeniorERP, optimizata pentru lucrul de la distanta. Sistemul este extrem de usor de utilizat si ofera functionalitati extinse de management al afacerii. Pe langa acestea, include capabilitati suplimentare pentru cresterea vanzarilor, marketing, raportare si analiza sau gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii si partenerii. In plus, serviciile de implementare si suport pot fi realizate remote.
SeniorERP, solutia ERP pentru managementul integrat al afacerii, este disponibila intr-o noua versiune, care sustine lucrul la distanta. Cu peste 400 de implementari de succes si 17 ani de know-how incorporat, aplicatia dezvoltata si implementata de Senior Software include acum o gama extinsa de capabilitati grupate pe arii functionale perfect integrate. Acestea acopera toate componentele uzuale de business: Marketing si Vanzari, Aprovizionare si Productie, Financiar si Contabilitate, Stocuri si Logistica, Administrare si Organizare, Raportare si Analiza.
Sistemul integrat ERP de la Senior Software sustine companii fanion din diferite industrii, precum: Ocean Fish, Dacia Plant, Monte Banato, SanoVita, Caranda Baterii etc.
Printre rezultatele obtinute de utilizatorii solutiei SeniorERP mentionam: reducerea erorilor de procesare, cresterea productivitatii angajatilor si scaderea semnificativa a debitelor neincasate.
SeniorERP, performanta in lucrul de la distanta
Cea mai noua versiune a SeniorERP vine cu o serie de functionalitati care sustin lucrul la distanta iti permit sa colaborezi mai eficient cu partenerii de afaceri si sa gestionezi resursele din companie de oriunde te-ai afla. Printre aceste functionalitati se numara:
Capabilitatile nou introduse creeaza premisele unei organizari eficiente, prin:
Functionalitati suplimentare pentru cresterea eficientei
Noua versiune SeniorERP le permite managerilor sa consulte rapoarte si analize, sa atribuie taskuri, sa comunice oricand si de oriunde si sa intervina cu modificari in timp real acolo unde situatia o cere. Aceste functionalitati se traduc in economii de timp, costuri mai scazute, vanzari mai mari si profitabilitate crescuta.
Totodata, softul permite urmarirea si valorificarea potentialilor clienti si simplificarea tuturor proceselor pe care le implica activitatile comerciale. In cadrul aplicatiei pot fi setate, in functie de necesitati, o serie de alerte si notificari prin care se transmit informatii de interes catre factorii responsabili pe diferite proiecte din companie. Acestea atentionari pot sa faca referire la stocuri, comenzi, la procese ce vizeaza interactiunea cu clientii, dar si la aspecte ce tin de calitatea produselor sau serviciilor, blocaje sau intarzieri.
Functionalitatile din noua versiune simplifica si mai mult activitatea managerilor si a echipelor coordonate de acestia, contribuind la:
Implementare remote si suport de la distanta
Tot pentru a sustine activitatea la distanta, Senior Software realizeaza procese de implementare remote. Metoda a fost folosita deja cu succes la numerosi clienti, dintre care amintim Pro Activ, Spy Shop, Laktotrio, Seleron, Produse Moldovenesti si Mauriziaro Meat. Aceste proiecte de implementare SeniorERP au fost realizate de la distanta, fie in proportie de 100%, fie partial, in functie de preferintele companiilor.
De asemenea, prin Senior CloudBridge, un sistem disponibil in cloud, utilizatorii SeniorERP pot beneficia si de serviciul de suport tot de la distanta. Operatorii Senior Software si departamentele IT ale organizatiilor se pot conecta in mod securizat la statiile de lucru ale utilizatorilor de sistem pentru a monitoriza functionarea optima a aplicatiei, pentru realizarea de upgrade-uri sau pentru a interveni rapid in remedierea unor situatii.