Marvel a optimizat cu 30% spatiul de depozitare si a redus cu 50% timpul de inventariere

Magazinul online Koh-I-Noor Hardtmuth Romania si-a marit vanzarile cu 81%, iar numarul de clienti a crescut cu 140%.

Magazinul online Koh-I-Noor Hardtmuth Romania si-a marit vanzarile cu 81%, iar numarul de clienti a crescut cu 140%. Acestea sunt doar cateva din beneficiile obtinute de companie dupa implementarea solutiei E-commerce de la Senior Software.

Koh-I-Noor Romania, importator si distribuitor de articole de papetarie, birotica, rechizite scolare si produse pentru arta si hobby, a ales solutia E-commerce de la Senior Software pentru a-și integra magazinul online cu sistemul SeniorERP existent deja in companie.

Noua platforma era necesara doarece fostul magazin online al companiei avea o structura invechita, care nu permite afisarea preturilor si corelarea cu stocurile existente.

Ne-am dorit, in primul rand, ca solutia aleasa sa fie integrata cu sistemul pentru planificarea resurselor, pentru a fi posibila trimiterea directa in ERP a tuturor comenzilor. Practic, comunicarea intre sisteme este cea mai importanta facilitate pentru noi. In plus, prin platforma E-commerce suntem prezenti peste tot si oricine poate avea acces la produsele noastre, a specificat.
Dinu Maravela
CEO in cadrul Koh-I-Noor Hardtmuth România

Prin implementarea noii platforme E-commerce, magazinul online Koh-I-Noor Romania a obtinut o serie de beneficii majore. Printre acestea se numara cresterea vizibilitatii pe piata, imbunatatirea si adaugarea de noi functionalitati care simplifica procesul de cumparare, reducerea timpului de procesare a comenzilor si imbunatatirea comunicarii cu clientii.

Categoric, cel mai important beneficiu este cresterea vanzarilor online cu 81 % pe primul semestru din 2018. Putem spune ca solutia a adus magazinul online la trendul actual de pe piata.
Dinu Maravela
CEO in cadrul Koh-I-Noor Hardtmuth România

Alte comunicate