Vet Diagnostic si-a eficientizat
activitatea de vanzari cu sisteme integrate de la Senior Software
Citeste articolul pentru detalii despre beneficiile aduse de solutiile ERP, BI, SFA si B2B distribuitorului Vet Diagnostic!
Vet Diagnostic, distribuitor de produse destinate farmaciilor si cabinetelor veterinare, a obtinut o mai buna gestionare a resurselor, strategii de vanzare profitabile si acces in timp real la orice informatie de interes. Sustinut de sisteme perfect integrate de la Senior Software, compania a eficientizat procesul de comanda si a imbunatatit performantele de business.
Cu ajutorul solutiei SeniorERP, care este integrata cu sistemele B2B, SFA si SeniorVisualBI de la Senior Software, Vet Diagnostic reuseste sa gestioneze cu acuratete stocurile, sa le asigure in permanenta clientilor acces la date actualizate despre produse si sa obtina operativitate crescuta in procesele zilnice. Aceste aspecte au condus la o crestere semnificativa a volumului de vanzari, depasind pragul de peste 100 de comenzi expediate zilnic, precum si la consolidarea relatiilor cu partenerii de afaceri.
In urma implementarii sistemelor integrate SeniorERP – soft gestionare resurse, B2B – portal comert online, SFA – solutie automatizare forta de vanzare si SeniorVisualBI – sistem raportare si analiza, Vet Diagnostic a reusit sa obtina multiple beneficii:
Despre Vet Diagnostic
Cu o experienta pe piata de peste 20 de ani, Vet Diagnostic distribuie produse destinate farmaciilor si cabinetelor veterinare. Portofoliul furnizorului include aparatura si instrumentar medical, medicamente, produse pentru ferme, dar si echipamente si consumabile premium de grooming. Compania dispune de 4 depozite cu o suprafata totala de 1200 mp, activitatea fiind desfasurata cu ajutorul unei echipe formate din 40 de angajati.
Despre Senior Software
Fondata in 2003, Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme integrate pentru managementul afacerilor, care a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Compania implementeaza sisteme ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware si isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), cu o echipa de peste 200 de angajati.