EDI - Electronic Data Interchange system

Software EDI – solutie de automatizare a transferului de date si documente cu IKA si furnizorii

Transfer electronic | Comunicare rapida | Erori eliminate

Descopera solutia software EDI pentru transferul rapid al datelor si documentelor

Sistemul software EDI – Electronic Data Intercharge este o platforma software prin care poti transfera electronic, in format XML, informatii si diferite documente de business rezultate in urma relatiilor comerciale cu partenerii.

Functionalitatile unui software EDI sunt integrate in SeniorERP – sistemului de gestionare a resurselor, iar astfel, transferul catre sistemele ERP (sau de alt tip) ale companiilor partenere in afaceri, se face imediat, fara alte interventii.

De ce sa folosesti EDI – Electronic Data Intercharge?

Transferul electronic al datelor, cu ajutorul unui software EDI (Electronic Data Intercharge), diminueaza sau chiar elimina acele costuri referitoare la printarea, trimiterea sub forma de fax, stocarea & arhivarea documentelor de business si, inclusiv, cele legate de expedierea si preluarea acestora.

Renuntarea la metoda de prelucrare si trimitere a documentelor in format fizic permite, totodata, si eliminarea erorilor din documente, rezultate din manipularea manuala.

Simplifici comunicarea cu IKA

Transmiti mai rapid documente

Obtii reduceri considerabile de costuri

Castigi un avantaj competitiv

Imbunatatesti relatiile cu partenerii

Pastrezi corectitudinea datelor tale

Beneficiile EDI - Electronic Data Interchange

Cu sistemul software EDI consolidezi parteneriatele de afaceri si eficientizezi operatiunile

Precizie
Folosind sistemul EDI, schimburile comerciale se desfasoara fara intarzieri si fara erori.

Relatii mai bune
Obtii un nivel crescut de satisfactie pentru ambele parti implicate in afaceri.

Eficienta ridicata
Castigi timp deoarece transmiterea tuturor datelor si documentelor se face in timp real.

Operativitate
Cu un software EDI realizezi tranzactii intr-un timp mult mai scurt si reduci ciclul de comanda-incasare.

Timp castigat
Standardizarea facuta cu EDI – Electronic Data Intercharge scurteaza durata de prelucrare si procesare a informatiilor.

“Principalele obiective pe care le-am urmarit prin implementarea sistemului sunt cresterea nivelului de incredere al clientilor, un grad mai mare de satisfactie al acestora, astfel crescand veniturile companiei dar si eficienta angajatilor si simplificarea proceselor interne, scurtarea timpilor pe activitati si eliminarea elementelor neproductive, astfel reducand costurile.”

Edgar Zoltan, Manager Asigurarea Calitatii – Vitacom Electronics

Ce este si cum functioneaza EDI - Electronic Data Intercharge?

Cu utilitate pentru

afacerile din orice industrie, platforma software EDI (Electronic Data Intercharge) este utilizata in special de companiile din zonele de retail & distributie, care inregistreaza un schimb mai mare de documente si doresc sa eficientizeze aceste operatiuni. Fara un sistem software EDI, avizele, comenzile si facturile sunt gestionate manual.

Majoritatea lanturilor

de tip IKA (International Key Accounts) solicita partenerilor si furnizorilor sa integreze in relatia cu ei sisteme de tip EDI. Un IKA transmite comenzile catre diversi furnizori, iar un furnizor primeste comenzi de la fiecare IKA in care are produse listate la raft si de aici rezulta o multime de sisteme informatice care ar trebui sa inteleaga acelasi limbaj.

Providerii de servicii

de Electronic Data Intercharge – EDI integration software au reusit sa faca trecerea de la diverse formate ale comenzilor IKA intr-un format standard, acceptat la nivel international. Arhitectura deschisa de tip add-in a sistemului SeniorERP permite transformarea diverselor documente utilizate in schimburi comerciale, intr-un format standard, in ambele sensuri.

“Un beneficiu extrem de important este integrarea cu aplicatiile software ale clientilor din IKA. Pot spune ca functionalitatile EDI din SeniorERP reprezinta o mina de aur pentru noi, deoarece ne-au usurat efectiv munca.”

Ionut Draghici, Logistic Manager – Nu Oricum Serv

sistem software EDI - Electronic Data Interchange

Utilizeaza inteligent resursele cu EDI software

Prin functionalitatile sistemului software EDI obtii o rotatie mai rapida a stocurilor, utilizezi mai eficient spatiile de depozitare si reduci considerabil costurile operationale.

Transferul electronic al datelor diminueaza sau chiar elimina acele costuri referitoare la printarea, trimiterea sub forma de fax, stocarea & arhivarea documentelor de business si, inclusiv, cele legate de expedierea si preluarea acestora.

Cu o platforma de tipul Electronic Data Interchange system, poti sa renunti la metoda de prelucrare si trimitere a documentelor in format fizic permite, totodata, si sa elimini erorile din documente, rezultate din manipularea manuala.

Fii mai productiv si vinde mai mult cu EDI

Usor de utilizat si personalizabila, solutia software EDI ofera transparenta si permite procesarea intr-un timp redus a unui volum mai mare de documente de business. Astfel, rezulta o crestere a productivitatii si eficientei fluxurilor informationale.

EDI integration software este un proces care te ajuta sa fii mai productiv si sa vinzi mai mult. Accesul la date despre trasabilitatea comenzilor si transmiterea automata a informatiilor iti permit sa emiti in timp real raportari corecte pe baza carora poti ajusta procesele decizionale in raport cu cerintele din piata. Elimini situatiile de out-of-stock si scurtezi timpii de aprovizionare, aspecte ce influenteaza direct cresterea volumului de vanzari.

Electronic Data Interchange - EDI integration software

EDI integration software – ce obtii prin integrarea sistemului SeniorERP cu platforma EDI

Comunicarea cu furnizorii/clientii/partenerii si schimbul eficient de informatii si documente in relatiile comerciale este o componenta extrem de importanta de business.

SeniorERP integreaza cu succes functionalitatile de EDI (Electronic Data Intercharge) pentru importatori, producatori si distribuitori, standardizand si eficientizand schimburile comerciale printr-un transfer al datelor pe cale electronica, sigur, rapid si cu informatii corecte.

Add-on-ul EDI integrat in sistemul ERP le ofera utilizatorilor o modalitate mult mai simpla si mai putin costisitoare de transfer al documentelor catre IKA (International Key Accounts), permite imbunatatirea comunicarii cu marile lanturi de magazine si adaptarea la conditiile acestora.

Beneficii clienti

Printre cele mai importante schimbari semnalate de companiile care folosesc SeniorERP cu functionalitatile sistemului software EDI se mai numara:

Vrei sa afli mai multe despre integrarea cu EDI?

Solicita o demonstratie gratuita!

DESCOPERA TOATE SOLUTIILE SENIOR SOFTWARE

Clienti