Custom ERP software – Administrare si Organizare
Calendar | Taskuri | Configurare aplicatie | Acces la sistem |
Personalizare | Backup
Configureaza sistemul ERP in functie de nevoile companiei tale
SeniorERP sustine dezvoltarea afacerii tale!
Descopera un sistem software ERP personalizat in functie de nevoile oricarui tip de organizatie, indiferent de structura sau dimensiunea acesteia, care este:
Multisocietate
Cu acelasi sistem personalizat de tip ERP business software gestionezi activitatea tuturor companiilor pe care le detii. In plus, poti automatiza diverse operatiuni care au loc intre companii, poti salva datele o singura data, iar ele sa fie disponibile in toate companiile si nu numai.
Multi-filiala
Daca detii mai multe puncte de lucru, le poti gestiona distinct in softul personalizat SeniorERP, fiecare avand caracteristici diferite si anumiti angajati alocati. Poti realiza inclusiv transferuri de marfa intre locatii si genera rapoarte la nivel de punct de lucru.
Multi-divizie
Atunci cand ai un nomenclator bogat de produse il poti imparti, conform unor criterii bine definite, pe divizii de vanzare. SeniorERP iti permite sa creezi si sa gestionezi oricate divizii iti sunt necesare.
Multilingv
SeniorERP este localizat in limba romana, in limba engleza, iar la solicitarea unui client care avea puncte de lucru in Ungaria, sistemul a fost localizat si in limba maghiara.
Care sunt beneficiile unui custom ERP software?
Control asupra operatiunilor
Stii oricand cine si ce a facut, definesti cu usurinta fluxuri de lucru, setezi restrictii si alerte la modificarea datelor
Accesul centralizat la date
Toate departamentele lucreaza in acelasi sistem ERP software personalizat si au acces la acelasi informatii
Imbunatatirea timpilor de raspuns
Cresti viteza de lucru si viteza de reactie a companiei prin planificarea activitatilor si setarea de alerte si notificari
Siguranta datelor
Accesul la softul custom ERP se face in functie de roluri, ai sistem avansat de back-up si securitate crescuta a informatiilor
Simplificarea proceselor
Poti seta, administra si monitoriza fluxuri de lucru cu pasi clari si bine definiti foarte usor si rapid in sistemul ERP personalizat.
Scaderea timpului de procesare a documentelor
Generezi automat o varietate mare de documente: facturi, avize, comenzi de aprovizionare si nu numai
“Solutiile informatice de la Senior Software ne-au convins ca sunt ceea ce compania noastra are nevoie pentru a organiza activitatea tuturor departamentelor. Faptul ca ne-au oferit acces la o solutie integrata a fost un aspect decisiv in luarea deciziei de colaborare.”
Petronel Rus – SamMills Distribution
ERP PERSONALIZAT - FUNCTIONALITATI DE BAZA
Nomenclatoare
Include functionalitati dedicate pentru managementul tuturor entitatilor din SeniorERP: gestiuni, articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe, contabilitate, documente, geografice, parc auto, controlling, containere.
In sistemul software ERP personalizat poti defini in detaliu toate aspectele si caracteristicile acestora, ce iti vor fi de folos pentru utilizarea optima a sistemului ERP.
Organigrama
Reprezinta o definire schematica a rolurilor si ierarhiilor din cadrul companiei. Acesta afiseaza toate functiile si departamentele care exista in organizatie si modul in care acestea se subordoneaza una alteia. Pe baza organigramei, fiecare utilizator din sistemul SeniorERP personalizat va avea atasata functia detinuta si departamentul din care face parte.
Datorita acestei functionalitati, sistemul le permite utilizatorilor sa trimita e-mail-uri, direct din SeniorERP, in numele departamentului de care apartine.
Grupe de utilizatori
Sistemul ofera posibilitatea definirii diverselor nivele de acces la informatie in cadrul aplicatiei, prin definirea de grupe specifice de utilizatori. Astfel, poti crea cu usurinta in cadrul unor softuri ERP personalizate un sistem complex de drepturi de acces in sistem.
Grupele de utilizatori cumuleaza atat drepturile necesare desfasurarii operatiunilor aferente, cat si ale personalului care efectueaza respectivele operatiuni.
Profile de import si export de date
Fie ca vorbim de inceputul activitatii in SeniorERP, atunci cand este necesar sa adaugi in sistem datele din vechiul sistem, fie ca este necesar sa adaugi un volum mai mare de date la un moment dat, sistemul ERP faciliteaza importul din surse externe. Astfel, daca de exemplu oferta ta de produse creste foarte mult nu va trebui sa adaugi fiecare articol manual in sistem, ci le vei putea importa pe toate deodata in sistem.
Acelasi lucru este valabil si atunci cand vrei sa extragi din sistemul ERP un volum mai mare de date. Poti face acest lucru foarte usor, prin export in formatul dorit de tine: PDF, XLS, XML si nu numai.
La 2 saptamani de la Go Live deja vedem imbunatatiri semnificative ale proceselor. Timpii de procesare a marfii si a comenzilor sunt mult mai scurti, iar acest lucru ne ajuta sa ne relocam resursele spre ceea ce conteaza cu adevarat: clientul final.”
Alin Moldovan – Manager Dezvoltare, Viamso
ERP PERSONALIZAT - FUNCTIONALITATI GESTIONARE ACTIVITATI ZILNICE
“Odata cu cresterea volumului de vanzari, implementarea unei solutii de tip ERP a devenit o necesitate. Programele pe care le foloseam nu mai faceau fata cerintelor noastre. Aveam nevoie de rapoarte emise intr-un timp mult mai scurt, cu informatii la zi si cu date relevante si la obiect.”
Abram Arpad – Bauder Romania
Instrumente de lucru pentru utilizatori:
Configurare layout documente
Tu stabilesti cum vrei sa arate documentele tale in sistemul ERP personalizat. SeniorERP iti permite sa elimini sau sa adaugi coloane si chiar sa creezi campuri personalizate.
Configurare printuri documente
Orice format tiparit al unui document poate fi editat cu ajutorul unui designer. Modul de lucru este exclusiv grafic, fiind in acelasi timp intuitiv.
E-mailing integrat
Trimite e-mail-uri direct din aplicatia ERP, urmareste statusul acestora si activitatea destinatarului, automatizeaza comunicarea cu partenerii.
Pachet Office integrat
Editeaza, vizualizeaza si creeaza, direct din SeniorERP fisiere in diferite formate, precum: .txt, .doc, .docx, .xls, .xlsx sau .xml.
FUNCTIONALITATI CU VALOARE ADAUGATA ALE UNUI ERP PERSONALIZAT
“Solutia ERP prezinta functionalitati superioare si permite integrarea unei game mai mari de activitati precum oferte, trimitere de e-mailuri si rapoarte, comunicare prin task-uri etc.”
Tiberius Eva – Atma Grup
SPECIALISTII SENIOR SOFTWARE UTILIZEAZA API PENTRU INTERFATAREA SISTEMULUI SENIORERP CU:
Platforme B2C si B2B
SeniorERP poate fi integrat cu usurinta cu platformele de comert online, indiferent ca vorbim de B2C sau B2B. Astfel, toate informatiile cu privire la parteneri, articole, stocuri si preturi sunt actualizate si puse cu usurinta la dispozitia clientilor, iar comenzile plasate de acestia ajung imediat in sistemul ERP personalizat pentru a fi procesate.
Sistemul ERP este integrat nativ cu SeniorEcommerce, dar la cererea clientilor poate fi interfatat cu orice alta platforma B2C sau B2B utilizata de acestia.
Aplicatiile curierilor
Interfatarea cu aplicatiile curierilor este utila atat pentru preluarea datelor cu privire la AWB-ul coletelor, cat si pentru informatiile din borderourile de incasari, completate de curieri in teren. Acestea ajung astfel imediat in ERP, pentru ca platile clientilor sa fie inregistrate si soldurile facturilor stinse.
Marketplace-uri
Comenzile plasate in cadrul marketplace-urilor precum Trada, Emag, si nu numai, ajung automat in sistemul SeniorERP, datorita interfatarii realizate de consultantii Senior Software. Totodata, clientii pot vizualiza date actualizate si reale cu privire la preturi si stocuri, preluate din solutia ERP personalizata.
Alte aplicatii externe
Ecosistemul de aplicatii utilizate de o companie nu este limitat la cele mentionate anterior, de aceea specialistii Senior Software pot realiza, la cererea clientilor, orice interfatare cu sisteme externe.
“Un prim beneficiu pe care l-am resimtit dupa implementarea ERP-ului consta in faptul ca am eliminat mare parte din greselile care se strecurau prin transcrierea datelor dintr-o parte in alta. In plus, avem o structura de centralizare a tuturor produselor.”
Cristian Stanciu – General Manager Office Media
Extinde capabilitatile sistemului ERP cu:
BI
Analiza datelor cu drag & drop
SFA
Agenti de vanzari si merchandising
WMS
Gestiune si optimizare depozite
TMS
Optimizare rute transport si planificare livrari
ECOMMERCE
Magazin online sau platforma B2B
APS
Planificare si programare avansata productie
MES
Managementul activitatilor de productie
HR
Management resurse umane