

Urmatorul nivel in vanzari, cu instrumentele potrivite
Care sunt beneficiile?

Companiile care au ales SeniorERP au obtinut:
scadere timp procesare comenzi
crestere viteza de operare
mai putine retururi

Alaturi de tine, de la primul contact cu clientii
Adauga cu usurinta date despre clientii potentiali si oportunitatile de vanzare cu ajutorul aplicatiei mobile CRM, accesibila din web sau de pe mobil.
Converteste rapid oportunitatile in comenzi de vanzare si transmite-le la sediul central pentru a fi procesate in timp util.
Ajusteaza permanent oferta la cererea din piata, colectand informatii din teren cu ajutorul formularelor de marketing.
Suport pentru echipele de vanzare de pe teren
Ofera-le angajatilor de pe teren acces rapid la sistem, cu aplicatia SFA integrata, disponibila in web sau pe mobil.
Creste productivitatea agentilor de vanzari, prin planificarea eficienta a vizitelor la clienti si a activitatilor.
Creste eficienta operatorilor, oferindu-le informatii in timp real despre stocuri, preturi si istoricul clientului.

Suport pentru echipele de vanzare de pe teren
Ofera-le angajatilor de pe teren acces rapid la sistem, cu aplicatia SFA integrata, disponibila in web sau pe mobil.
Creste productivitatea agentilor de vanzari, prin planificarea eficienta a vizitelor la clienti si a activitatilor.
Creste eficienta operatorilor, oferindu-le informatii in timp real despre stocuri, preturi si istoricul clientului.

Automatizarea intregului proces de vanzare
Indiferent de canalul de vanzare (direct, magazin online, telesales, van sales, retail) toate comenzile de la clienti ajung in SeniorERP.
Aproba cantitatile din comenzile de vanzare si trimite-le apoi catre depozit, pentru ca marfa sa fie pregatita de livrare.
Genereaza documentele ulterioare printr-o simpla apasare de buton, iar toate informatiile cu privire la cantitati, preturi sau politici comerciale vor fi preluate automat.

Agenti de vanzari mai motivati
Urmaresti cu usurinta volumul vanzarilor, respectiv al incasarilor realizate de fiecare agent in parte.
Stabilesti targete de vanzari pe baza volumului vanzarilor din trecut, bineinteles corelate si cu obiectivele companiei.
Fiecare agent isi poate urmari incadrarea in propriul target de vanzari, ca sa se asigure ca il atinge.