

Acest site foloseste cookies pentru a va oferi o experienta cat mai buna. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Cookie Policy
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Preluarea de intrebari de natura tehnica
Preluarea de intrebari referitoare la utilizarea sistemului ERP
Inregistrarea de bug-uri sau neconformitati in utilizarea aplicatiei
Analizarea si rezolutia categoriilor descrise anterior
Costuri de suport predictibile si scalabile
Clientii cunosc costurile aferente si pot primi explicatii detaliate ale facturilor, unde sunt mentionate toate activitatile realizate precum si durata acestora
Consultanta ERP din partea unor specialisti
Departamentul de suport Senior Software este format din consultanti ERP si specialisti cu experienta si abilitati ridicate tehnice, IT, de contabilitate sau business
Cresterea fiabilitatii sistemului ERP
Orice situatie aparuta poate fi semnalata in timp util, fiind prevenite astfel intreruperile de activitate sau persistenta unor probleme de functionare a sistemului ERP
Cresterea increderii personalului
Stiind ca au tot timpul acces la specialisti si consultanti ERP care cunosc aplicatia si le pot oferi raspunsuri prompte, utilizatorii vor avea mai multa incredere sa opereze in sistem
“Am ales sa colaboram cu Senior Software pentru ca ne-am dorit un partener din Romania care sa ne asigure suport oricand este necesar si care sa ne ofere softuri personalizabile si scalabile, astfel incat sa sustina extinderea businessului”
Adrian Buica – IT Manager Sano Vita
“Oamenii din echipa Senior Software ne-au oferit incredere, echilibru, implicare, disponibilitate si know-how. Au inteles si au identificat nevoile fiecarui departament si fiecarui individ. Am dialogat si am gasit cele mai bune solutii si putem spune ca ii consideram parte din echipa Pro Activ.”
Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ
Incidentele semnalate de clienti sunt incadrate in diferite categorii de prioritati, in functie de natura lor. De asemenea, clientul are oricand posibilitatea de a apela la responsabilul de cont (Account Manager) atunci cand considera ca incidentul are o prioritate diferita fata de cea alocata de catre departamentul de suport si consultanta ERP.
Sa fie transmis departamentului de suport al Senior Software telefonic sau prin E-mail
Sa contina descrierea detaliata a problemei si scenariul in care aceasta a aparut
Sa fie transmis departamentului de suport de catre un contact desemnat de beneficiar
Clientul sa poata puna la dispozitia Senior Software conexiunea VPN, atunci cand este solicitata
Aceste servicii pot fi realizate de catre consultantii Senior Software si nu fac parte din oferta standard a serviciilor de suport.