Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?

Implementarea unui sistem ERP si ulterior, buna functionare a acestuia, reprezinta un proces de lunga durata, care nu poate fi indeplinit cu succes fara o buna comunicare dintre furnizorul de software si client.

Nevoia de reajustare a ERP-ului ulterior etapei de implementare este o realitate de care trebuie sa se tina cont, cauzele fiind dintre cele mai diverse:

  • Schimbari legislative;
  • Modificari ale obiectului de activitate al organizatiei;
  • Migrarea de personal;
  • Extinderea sau restrangerea activitatii companiei, ceea ce conduce la nevoia de reconfigurare a fluxurilor de lucru;
  • Schimbarea platformelor tehnologice;

Astfel, calitatea serviciilor de suport primite din partea furnizorului de ERP devine un criteriu esential pentru mentinerea nivelului de satisfactie a implementarii initiale.

Datorita tehnologiei informationale, comunicarea la distanta dintre furnizorul de software si client se realizeaza rapid prin email sau telefon, interventiile realizandu-se online prin intermediul unei conexiuni VPN dedicate.

Pentru probleme mai complexe firma poate beneficia de serviciul de Customer Care, ce presupune delegarea unui responsabil la sediul clientului.

Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?
Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?

Acest tip de suport se traduce in avantaje multiple pentru client:

  • Eliminarea barierelor geografice;
  • Posibilitatea de a comunica rapid cu furnizorul de ERP;
  • Cerintele transmise catre departamentul de suport sunt monitorizate si rezolvate intr-un timp predictibil, conform contractului incheiat;
  • Conectarea la serviciile de VPN este realizata in conditii de maxima securitate;
  • Modificarile legislative intra in grija furnizorului de software ERP, astfel ca beneficiarii sa nu fie nevoiti sa-si intrerupa activitatea;

Un alt avantaj al companiilor care aleg un furnizor de ERP cu referinte la nivel national consta in expertiza mult mai bogata si o crestere accelerata a sistemului in rezonanta cu portofoliul de clienti.

Ce este ERP?