Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?
Nevoia de reajustare a ERP-ului ulterior etapei de implementare este o realitate de care trebuie sa se tina cont, cauzele fiind dintre cele mai diverse:
- Schimbari legislative;
- Modificari ale obiectului de activitate al organizatiei;
- Migrarea de personal;
- Extinderea sau restrangerea activitatii companiei, ceea ce conduce la nevoia de reconfigurare a fluxurilor de lucru;
- Schimbarea platformelor tehnologice;
Astfel, calitatea serviciilor de suport primite din partea furnizorului de ERP devine un criteriu esential pentru mentinerea nivelului de satisfactie a implementarii initiale.
Datorita tehnologiei informationale, comunicarea la distanta dintre furnizorul de software si client se realizeaza rapid prin email sau telefon, interventiile realizandu-se online prin intermediul unei conexiuni VPN dedicate.
Pentru probleme mai complexe firma poate beneficia de serviciul de Customer Care, ce presupune delegarea unui responsabil la sediul clientului.
Acest tip de suport se traduce in avantaje multiple pentru client:
- Eliminarea barierelor geografice;
- Posibilitatea de a comunica rapid cu furnizorul de ERP;
- Cerintele transmise catre departamentul de suport sunt monitorizate si rezolvate intr-un timp predictibil, conform contractului incheiat;
- Conectarea la serviciile de VPN este realizata in conditii de maxima securitate;
- Modificarile legislative intra in grija furnizorului de software ERP, astfel ca beneficiarii sa nu fie nevoiti sa-si intrerupa activitatea;
Un alt avantaj al companiilor care aleg un furnizor de ERP cu referinte la nivel national consta in expertiza mult mai bogata si o crestere accelerata a sistemului in rezonanta cu portofoliul de clienti.