Implementare ERP la Arix Impex
Interviu cu dl. Csaba Fazacas, Director General Arix Impex
Arix Impex si-a inceput activitatea prin comercializarea materialelor de instalatii, in special tevi pentru instalatii apa si gaz.
Recunoscand tendinta pietii, si-a diversificat in mod continuu gama produselor si serviciilor, ajungand sa-si dezvolte relatiile de afaceri cu mai multe societati, atat din tara cat si din strainatate.
In prezent ofera clientilor o gama larga de produse din domeniul instalatiilor de apa, gaz, incalzire centrala, respectiv a produselor din otel, desfasurandu-si activitatea pe o suprafata de 3000 mp. si un parc auto propriu.
Csaba Fazakas: Daca la inceput aveam un numar limitat de produse, in timp, ne-am extins gama, devenind unul dintre cei mai mari furnizori de materiale de constructii si instalatii din zona Harghita-Covasna. In prezent ne desfasuram activitatea pe o suprafata de 3000 mp si avem un parc auto propriu, urmand sa ne extindem in judetele invecinate.
– Csaba Fazakas, Director General Arix Impex
Csaba Fazakas: Traversam o conjunctura care pretinde cunoasterea situatiei din firma in fiecare moment si necesita un control foarte riguros a resurselor disponibile. Simteam lipsa unor rapoarte esentiale, care sa sprijine adoptarea unor decizii corecte. Decizia implementarii ERP a pornit din nevoia de avea un sistem informatic integrat care sa asigure acces controlat, informatii la zi cu privire la stocuri (rotatia stocurilor, necesarul de aprovizionare, posibilitate de rezervari de stoc), parteneri (rapoarte, control opera?ional), intr-un cuvant – informatii vitale pentru bunul mers al afacerii. Pe parcursul procesului de implementare, echipa Senior Software a dat dovada de un nivel ridicat de cunoastere si implicare. Am avut parte de sprijin atat in gasirea formulei optime de licentiere, care sa raspunda bugetului nostru, cat si in imbunatatirea proceselor existente in companie.
Csaba Fazakas: Am ajuns la SeniorERP dupa ce am adunat referinte de pe internet si de la cunostinte. In urma prezentarilor pe care le-am vazut, am ajuns rapid la concluzia ca SeniorERP se potriveste cel mai bine specificului nostru de activitate. Un factor important in selectie l-a constitui furnizorul de software. De la prezentare, la modul de abordare a proiectului, echipa Senior Software a dat dovada de profesionalism.
Csaba Fazakas: SeniorERP ne-a ajutat sa avem un control mai bun asupra datelor si sa obtinem informatiile in timp real. Inainte ne lua cateva zile sa obtinem o informatie, pe care acum o avem printr-un „click”. Poate fi considerat SeniorERP un sprijin in cresterea companiei si daca da cum credeti ca poate face asta? SeniorERP reprezinta pentru noi un sprijin si acesta este motivul pentru care am ales sistemul. Obiectivul nostru este sa ne gestionam mult mai bine afacerea, sa fim mai protejati de lipsa informatiilor interne si acest lucru va fi realizat prin SeniorERP. Principala schimbare consta in integrarea datelor transversal, din toate departamentele si livrarea informatiei in timp util.
Csaba Fazakas: Pentru companiile care doresc un sistem ERP, le recomand sa-si stabileasca clar necesitatile, problemele si fluxurile de lucru. Noi am optat pentru SeniorERP pentru ca raspunde intr-o maniera intuitiva specificului nostru de business, pentru ca am intalnit o echipa de profesionisti si pentru ca am putut achizitiona sistemul sub forma unui abonament – SeniorERP Online.