Sistem ERP integrat cu eMAG Marketplace pentru cresterea vanzarilor:
Ce iti ofera si cum functioneaza?
Vanzari mai mari | Costuri reduse | Stocuri si preturi actualizate | Comenzi procesate rapid
ERP integrat cu eMAG Marketplace
Listarea produselor in eMAG Marketplace este o oportunitate de crestere a vanzarilor. Procesarea si onorarea comenzilor este un proces anevoios doar atunci cand nu ai instrumentele potrivite. In lipsa unor tooluri adecvate, de cele mai multe ori esti nevoit sa investesti mai mult timp si mai multe resurse, ca sa nu ajungi sa pierzi clienti si implicit bani.
Pentru a obtine cresterea vanzarilor din eMAG Marketplace ai nevoie de stocuri, comenzi si preturi actualizate, care sa iti permita o procesare rapida a comenzilor si o gestionare optima a stocului. Aceste obiective se pot atinge prin automatizarea transferului de date dintre ERP si Marketplace.
Alege SeniorERP integrat cu eMAG Marketplace
Solutia SeniorERP de la Senior Software, include un conector API ce leaga sistemul ERP de eMAG Marketplace, sustinand astfel desfasurarea rapida si fara blocaje a intregului proces de vanzare. Prin utilizarea sistemul ERP de la Senior Software, toate operatiunile sunt optimizate, incepand de la plasarea si confirmarea comenzii, continuand cu procesarea platilor si finalizand cu solutionarea retururilor.
Direct din ERP sunt trimise automat in marketplace informatii despre produse, preturi si stocuri, toate actualizate. Totodata, datele despre clienti si despre platile realizate de catre acestia sunt preluate in timp real, prin intermediul conectorului API, acesta asigurand un schimb automat de informatii.
Mai mult, datorita functionalitatilor pentru Marketing & Vanzari, cu softul integrat SeniorERP poti prelua cu succes atat comenzile din marketplace-ul eMAG, cat si din Trada Marketplace sau din oricare alt magazin online doresti.
Beneficii
Ce obtii prin integrarea SeniorERP cu eMAG?
Pasul 1: Procesarea comenzilor
Clientul plaseaza comanda in eMAG, producandu-se sincronizarea automata de informatii cu ERP. Comanda este trimisa in ERP unde are loc procesarea acesteia, dupa care se transmite inapoi in marketplace confirmarea comenzii, iar clientul primeste informatii despre livrare. Toate acestea se deruleaza intr-un timp foarte scurt datorita legaturii stabilite prin conector.
Pasul 2: Procesarea platilor
Clientul face plata in eMAG Marketplace, de aici se transmite in ERP borderoul de incasari si, mai departe, are loc stingerea soldurilor de client.
Pasul 3: Solutionarea retururilor
Clientul completeaza formularul de retur din eMAG Marketplace, comanda de retur fiind preluata de sistemul ERP. In continuare, in ERP are loc emiterea facturii de stornare, receptia produselor returnate. Din ERP se transmite in marketplace contravaloarea returului, iar mai departe are loc transferul catre client a sumei aferente returului.
Ce ofera in plus SeniorERP?
Functionalitati multiple, beneficii pe masura
Printre avantajele majore pe care le ofera o aplicatie moderna precum SeniorERP se numara adaptarea facila a sistemului dupa particularitatile fiecarui business in parte si integrarea usoara cu alte solutii. Solutia de la Senior Software acopera cu succes multiple fluxuri de lucru, nu doar operatiunile din zona de vanzari. Utilizatorul poate sa opteze pentru acele functionalitati din SeniorERP de care este strict interesat, sistemul fiind extrem de usor de utilizat.
Pe langa integrarea cu eMAG Marketplace, solutia ofera functionalitati performante destinate zonei de Stocuri si Logistica, pentru urmarirea usoara a produselor de la receptie si pana la livrare si pentru oprimizarea costurilor aferente.
Solutia ERP este potrivita inclusiv pentru companiile care desfasoara mai multe tipuri de vanzare (directa, din magazin online sau prin marketplace, prin magazinele proprii sau prin marile lanturi de magazine). SeniorERP le permite utilizatorilor sa urmareasca usor, chiar si de la distanta, intregul proces de vanzare, deoarece toate tipurile de vanzari sunt centralizate intr-un singur sistem.