ERP – Studiu de caz – Regency – distributie Materiale de Mobilier

Regency este unul din jucatorii importanti din piata furniturilor si a materialelor pentru mobilier.

Afacerea crestea constant, iar solutia veche de gestiune a activitatii nu mai facea fata cerintelor. Eu am crezut intotdeauna ca un program bun te ajuta sa cresti. Solutia pe care o cautam trebuia sa ne sustina pentru o crestere controlata. In acel moment, am solicitat celor de la Senior Software un studiu in vederea implementarii solutiei SeniorERP. Pe baza analizei, am decis implementarea aplicatiei pe partea de contact management, vanzari, gestiune stocurilor si facturare, trezorerie, raportare si analiza financiara.
Kais N. Azou

Kais N. Azou

General Manager, Regency Company Link- Despre Regency Company

Regency este unul din jucatorii importanti din piata furniturilor si a materialelor pentru mobilier. Regency produce, importa, distribuie si vinde o gama foarte larga de produse (mii de repere) catre clienti din toata tara. Ca obiectiv pe termen mediu-lung, Regency se va extinde in Romania prin centre regionale de vanzari si va deschide o filiala in Irak.

Background

Afacerea a cunoscut o rata sustinuta de crestere in ultimii ani, iar solutia veche de gestiune a activitatii nu a mai facut fata cerintelor. In acest moment Regency a solicitat Senior Software un studiu in vederea implementarii SeniorERP. In baza analizei efectuate de consultantii SeniorERP, Regency a decis implementarea aplicatiei dezvoltate de Senior Software in vederea gestionarii proceselor de contact management, vanzari, gestiunea stocurilor si facturare, trezorerie, raportare si analiza financiara.

ERP – Studiu de caz – Regency – distributie Materiale de Mobilier
ERP – Studiu de caz – Regency – distributie Materiale de Mobilier

Provocarea

Solutia implementata trebuie sa reactioneze in timp real la cererile utilizatorilor, atat din Romania cat si din strainatate. O baza comuna de lucru – nomenclatoare, preturi, stocuri – este necesara. Regency foloseste o strategie de preturi ne-standard. Din acest motiv a fost dezvoltat un modul personalizat de liste de preturi, care poate lucra cu articole si clienti individuali, dar si cu grupari de articole sau clienti, cu adaos-uri si discount-uri, procentual si valori absolute.

Viteza de lucru este un element critic, pentru a putea permite personalului sa se concentreze pe nevoile clientilor si nu sa investeasca timp in activitati administrative.

Strategia propusa

Chiar de la inceput analiza a fost planificata sa acopere un orizont mediu-lung, in termeni de crestere a volumului afacerii dar si a numarului de locatii acoperite. Acum, Regency are posibilitatea de a deschide noi puncte de lucru cu un efort de doar cateva zile – fara a pierde vreun moment controlul asupra datelor esentiale ale afacerii.

Contributia noastra

Senior Software a implementat 4 module care functioneaza ca un intreg. Datorita arhitecturii, solutia permite:

introducere a datelor online, din multiple locatii;

raportare si management al datelor in timp real;

gestiune unitara a stocurilor;

control strict al situatiei financiare a clientilor si furnizorilor;

facturare online, folosind serverul de la sediul central;

implementarea unor liste de preturi personalizate cu spectru de acoperire foarte larg, dar cu granularitate a datelor foarte mica.