STUDIU DE CAZ VIDEO:
SensoPRO Milano proceseaza zilnic mii de comenzi, fara erori, de cand foloseste sistemele ERP si WMS de la Senior Software
Mai multe detalii in urmatorul video:
SensoPRO Milano, unul dintre cei mai mari retaileri online de produse cosmetice din Romania, si-a optimizat procesele de business cu ajutorul sistemelor ERP si WMS de la Senior Software. Avand la dispozitie softuri integrate, compania si-a imbunatatit semnificativ operatiunile de aprovizionare, stocare si vanzare, reusind sa-si dubleze numarul de comenzi livrate zilnic, catre Romania, Bulgaria si Ungaria. In prezent, distribuitorul are peste 16.000 de produse in portofoliu si gestioneaza eficient vanzarile prin cele 4 magazine online proprii si 5 platforme de tip marketplace.
Ce avantaje a obtinut compania?
Datorita utilizarii sistemelor integrate ERP si WMS de la Senior Software, echipa SensoPRO Milano a inregistrat numeroase beneficii, printre care se numara si:
„ERP-ul functioneaza ca un creier, iar WMS-ul este forta bratelor […] ambele lucreaza in perfecta sincronizare”
In urma cu doi ani, SensoPRO Milano a decis sa investeasca in sistemele SeniorERP – soft ERP pentru gestionare resurse si WMS – soft pentru managementul depozitelor. Astfel, activitatea companiei fost transformata complet, pentru a permite desfasurarea optima a planurilor de extindere, distribuitorul facand trecerea de la fluxuri de lucru bazate pe pix si hartie la procese automatizate si conectate.
Ca urmare a utilizarii sistemelor ERP si WMS de la Senior Software, compania si-a dublat volumul de comenzi procesate, iar vanzarile provenite din cele noua canale online ale SensoPRO Milano sunt procesate eficient prin sistemul ERP si directionate automat catre depozit pentru pregatirea livrarii.
“Legat de conectivitatea dintre cele doua sisteme, pot spune ca ERP-ul functioneaza ca un creier, iar WMS-ul este forta bratelor. Ambele lucreaza in perfecta sincronizare. Orice planificare din ERP se reflecta in WMS si orice actiune din WMS este vizibila instantaneu in ERP. Cele doua softuri functioneaza ca o oglinda, iar arhitectura lor ne permite sa gestionam intreaga activitate intr-un singur loc.”
Viorel Haiducescu, Director Vanzari – SensoPRO Milano
In ceea ce priveste obiectivele viitoare, compania intentioneaza sa se extinda pe mai multe piete internationale si sa isi consolideze pozitia in Romania, dar si in afara granitelor tarii. Planurile de dezvoltare sunt sustinute de cele doua programe informatice de tip ERP si WMS, precum si de suportul echipei Senior Software.
Despre SensoPRO Milano
Compania ofera o varietate larga de produse cosmetice pentru manichiura, epilare si make-up, atat din cele doua marci proprii – SensoPRO Milano si LUXORISE, cat si din alte branduri recunoscute la nivel international. Produsele sunt comercializate in Romania, Ungaria si Bulgaria, prin magazinele online ale retailerului, respectiv www.sensopro.ro, www.luxorise.ro, www.kitunghii.ro, www.pensulemachiaj.ro, dar si prin platforme de tip marketplace.