Suport
post-implementare
Suport Post-implementare

Permanent alaturi de clientii nostri

Pentru a asigura satisfactia clientilor si dupa implementarea aplicatiei, Senior Software pune la dispozitie acestora un sistem de suport post-implementare. Prin intermediul acestuia li se raspunde clientilor la intrebari de natura tehnica sau li se asigura suport in cazul unor situatii de functionare anormala a solutiei.
Serviciul de suport ERP este disponibil de luni pana vineri, in intervalul orar 09.30 – 18.30 si este accesibil clientilor din prima zi post Go Live.

Echipa de suport ERP ofera urmatoarele servicii:

Preluarea de intrebari de natura tehnica

Preluarea de intrebari referitoare la utilizarea aplicatiei

Inregistrarea de bug-uri sau neconformitati in utilizarea aplicatiei

Analizarea si rezolutia categoriilor descrise anterior

Avantajele folosirii sistemului de suport ERP:

Costuri de suport predictibile si scalabile

Clientii cunosc costurile aferente si pot primi explicatii detaliate ale facturilor, unde sunt mentionate toate activitatile realizate precum si durata acestora

Consultanta din partea unor specialisti

Departamentul de suport Senior Software este format din specialisti cu experienta si abilitati ridicate tehnice, IT, de contabilitate sau business

beneficii-seniorsoftware-seniorerp-post-implementare-go-live

Cresterea fiabilitatii sistemului

Orice situatie aparuta poate fi semnalata in timp util, fiind prevenite astfel intreruperile de activitate sau persistenta unor probleme de functionare a aplicatiei

Cresterea increderii personalului

Stiind ca au tot timpul acces la specialisti care cunosc aplicatia si le pot oferi raspunsuri prompte, utilizatorii vor avea mai multa incredere sa opereze in sistem

“Am ales sa colaboram cu Senior Software pentru ca ne-am dorit un partener din Romania care sa ne asigure suport oricand este necesar si care sa ne ofere softuri personalizabile si scalabile, astfel incat sa sustina extinderea businessului”

Adrian Buica – IT Manager Sano Vita

Cum functioneaza ?

Senior Software asigura suportul aplicatiei printr-un sistem de ticketing, dupa un SLA (Service Level Agreement). Companiile care au contracte active de mentenanta si suport tehnic au asigurat un timp de raspuns la incidente, conform celor stipulate in contract.
1 Clientul trimite solicitarea catre departamentul de suport, sistemul creand automat un ticket ce va fi alocat unui consultant de suport.
2In functie de SLA-ul agreat si de prioritatea cererii, clientul va primi raspuns la solicitarea formulata intr-un anumit interval de timp.
3Odata ce solicitarea a fost solutionata, ticketul va fi inchis, iar clientul va primi pe e-mail confirmarea rezolvarii.

“Oamenii din echipa Senior Software ne-au oferit incredere, echilibru, implicare, disponibilitate si know-how. Au inteles si au identificat nevoile fiecarui departament si fiecarui individ. Am dialogat si am gasit cele mai bune solutii si putem spune ca ii consideram parte din echipa Pro Activ.”

Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ

Prioritizarea incidentelor

Incidentele semnalate de clienti sunt incadrate in diferite categorii de prioritati, in functie de natura lor. De asemenea, clientul are oricand posibilitatea de a apela la responsabilul de cont (Account Manager) atunci cand considera ca incidentul are o prioritate diferita fata de cea alocata de catre departamentul de suport ERP.

Prioritate scazuta
  • Sistemul este functional in cea mai mare parte
  • Sunt afectate grupuri mici de utilizatori
  • Nici un proces critic de business nu este afectat
Prioritate standard
  • Afecteaza grupuri mari de utilizatori
  • Afecteaza procese de business importante
  • Nu afecteaza procese de business critice
Prioritate mare*
  • Impiedica operarea
    in aplicatie
  • Impiedica desfasurarea functiilor critice de business
  • Are impact major asupra intregii organizatii
* Incidentele cu prioritate mare, care afecteaza intreaga organizatie, apar destul de rar si sunt generate, in majoritatea cazurilor, de probleme tehnice – fie ale serverului, fie ale retelei. Din acest motiv, le oferim clientilor servicii de mentenanta a serverelor SeniorERP, servicii de backup in cloud sau optiunea de a muta intreaga infrastructura in cloud, care previn aparitia unor astfel de probleme.

Pentru ca un incident sa poata fi deschis, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Sa fie transmis departamentului de suport al Senior Software telefonic sau prin E-mail

Sa contina descrierea detaliata a problemei si scenariul in care aceasta a aparut

Sa fie transmis departamentului de suport de catre un contact desemnat de beneficiar

Clientul sa poata puna la dispozitia Senior Software conexiunea VPN, atunci cand este solicitata

Afla mai multe despre beneficiile automatizarii proceselor!

Detalii

Companii care au ales sa automatizeze activitatea cu SeniorERP: